16 februarie 2010

"ROMANIA, DRAGOSTEA MEA ! ROMANIA...PITOREASCA!"

Am descoperit recent 2 filmulete uimitoare despre Romania, ghiciti de cand ? 1961 si 1964 ! 2 filmulete englezesti, exceptionale din punctul meu de vedere, din mai multe motive :nostalgia pe care ne-o provoaca vazandu-le ( eu una m-am induiosat vazand Lacul Rosu... sau Voronetul ... sau Marea noastra ... si evident, campul cu maci si carul cu boi :)..........traiasca ! ); mirarea pentru unde eram acum 50 de ani si ce naiba am facut sau n-am facut de am ajuns unde suntem acum ;faptul ca ne mandrim in fata strainilor cu exact aceleasi lucruri ! Unde ne este evolutia ? De fapt, filmele ar putea fi folosite si acum cu succes de Ministerul Turismului in loc de "Romania, Land of choice".......cred ca drepturile de cumparare ar fi infinit mai mici decat a costat videoclipul sus-amintit ...
Ce sa zic ? E induiosator ... dar nu poti sa nu te enervezi cand vezi prezentul ! Ia sa mai facem acum o filmare : termopane, termopane (avea dreptate Chilian ), monstruozitati de vile, haotice, fara nici un plan urbanistic, care sa respecte specificul locului , blocuri lucioase, chicioase, inoxuri, etc.etc.etc.
"Frumoasa tara ! Pacat ca-i locuita !"
Ziceti ca nu-i asa !

RUMANIA


si

RUMANIAN FISHING TRIP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu