10 mai 2010

MIDLIFE CRISIS... INCOTRO ? (1)

Pentru un barbat de 30 si ceva de ani, bine , mai aproape de  40 de fapt,  Georgel poate spune ca este un om realizat cu viata lui de pana acum : casa cu masa , nevasta frumoasa si desteapta ( poate prea desteapta pana au prins-o altii cu ocaua mica ...), 2 copii reusiti, evident fata si baiat, ca asa-i modelul standard superior plus, serviciu stabil de cativa ani, cu fonctie importanta : masina la scara, telefon ( asta deja e banal ), oameni in subordine si sefi care il apreciaza . Inteligenta superioara, fizic ok, workaholic 100% si in rest nu mai conteaza ....Georgel NU apreciaza locul I al fetei la olimpiada de clasa a IV-a, ca ce loc I e asta unde mai sunt alti 10 de copii ? Adica, cum poate el sa-si dea seama de valoarea REALA a fetei ? Nu, nu e normal ....Georgel NU participa la discutii despre filosofie si liberul arbitru, eh, nea Sandel se joaca cu copiii astia si el e satul de filosofia asta de pahar ( dar pun pariu ca habar n-are sa explice liberul arbitru ) ... Georgel NU participa la temele in echipa date la seminar, pentru ca el a facut cursuri codecs si la el joculetele astea de rol sunt fumate deja ....Georgel NU ii spune baiatului sau de 4 ani sa nu mai stea toata ziua la calculator si nici fetei olimpice la televizor ( cand a facut-o, fata sa a sarit sa-l bata ... imi imaginez cum i-a zis , in cazul asta ....) Mai vreti ceva ? Cred ca ajunge ....A ! Mai e ceva : in general, Georgel e un om obosit. Si trist, evident ....
Recunoasteti modelul ? Imi pare rau daca el se va recunoaste singur, dar nu-mi voi cere scuze ...
Unde si cand dispare bucuria vietii ???????
Si cine-i poate ajuta pe acesti oameni ?

2 comentarii:

  1. Dipare când dispare. De fapt când intrăm în inerţie şi automatism. Poate când uităm să avem grijă de visele noastre. Şi când ne măsurăm satisfacţia pe o scală a conformismului şi tristeţea pe cântarul sufletului propriu. Dar ce ai cu Georgel, altul decât cel cu nevasta ocupată într-o fundaţie,înţeleg?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha ! Foarte tare faza cu "Georgel" ! Nici nu imi dadeam seama daca nu imi spuneai ! S-a nascut spontan, incat n-am mai verificat in urma ... Probabil ca ar trebui sa il marchez ca prototip pentru toti insii la care am ceva de comentat :) ... Adica, daca spun "Georgel" e clar ! Nu e de bine pentru el ! Totusi, am sa fiu fairplay si n-am sa ma corectez ... nu sunt perfecta ... deloc :) !

    RăspundețiȘtergere