7 august 2010

ATACUL

Dupa cateva seri de liniste, care acum imi dau seama ca au fost de studiere, de tatonare a terenului, in seara asta au atacat. Dar si eu m-am aparat, ba chiar am trecut la atac! Avantajul lor e ca sunt mai multi. Si mai mici. Avantajul meu e ca am muulta rabdare. Si sunt mai mare!
Cum cu cine? Cu tantzarii, of course!
Intai am stins blogurile, am stins laptop-urile, am stins luminile si am asteptat cuminte sa adorm! A naibii cafea de dupa-masa! Si doar am zis ca nu mai beau ( cafea ... dupa-amiaza). Si l-am auzit ! La inceput doar timid: bizzzz, biiizzz ... Incepi sa bati din palme pe langa urechi, poate ai noroc si-l prinzi. Haida, de! Te enervezi, arunci patura, te ridici si aprinzi lumina. Si-atunci ii vezi! Dezastru ! De unde si cand au rasarit atatia? Apuci o revista ( nu Dilema veche, desigur) , ceva usor, dar totusi greu pentru ei. Si lupta incepe.Nu vreau sa stiu ce aud si cred vecinii!
Prima runda- i gata. Zici tu. Cauti Autan-ul care pana acum ziceai ca l-ai carat degeaba, dai pe tine pe unde crezi, de nervi dai si prin aer deasupra patului, dai si pe pereti chiar! Sa fie, poate nu mai vin. Stingi lumina , dar acum astepti. Vigilenta e cuvantul cheie. Si auzi iar : bizzzzzz, biiiiizzzzz, biiiizzz, bizt! Aprinzi lumina pentru runda 2, executi cativa , dar acum nu mai inchizi lumina, te asezi in pat si astepti. Uite unul pe perete langa tine. Vreo 2 pe tavan. Unul zboara razant deasupra ta, cat sa iti faca in ciuda !
Te oftici ca numai tu auzi dusmanii si dusmanii pe tine si nu si sforaitul de-alaturi...si iti zici ca mai bine ar intepa pur si simplu numai sa nu-i mai auzi!
Urmeaza panda tactica, zburatul tau prin camera de pe un  perete pe altul si apoi pe tavan ...Si amintirile despre cum topaiai si alta data dupa ei te fac sa razi, in cele din urma.Si iti dai seama ca lupta este inegala si se va opri doar cand tu vei ceda. De somn, fireste.
Cine n-are amintiri cu si despre tantzari?
Eu de exemplu am cateva atat de savuroase, incat le voi dedica un loc special. De povestit.
Daca stau bine si ma gandesc, aceste micute zburatoare , dragalase si muzicale :) ... etc. ar putea face parte din brandul de tara. Cine n-a auzit de vestitii tantzari din Delta? Sau de la mare? Sau de la sat?
Eu una n-am gasit pe unde-am mai umblat nici un tantzar ca pe la noi, sic!

16 comentarii:

  1. Oachi, am salvat undeva un articol despre "Cum sa ne aparam de tintari" si nu-l mai gasesc. Dar unul dintre remedii era sa faci un suc de usturoi si sa te tamponezi cu el. Chanel, Fidji, Gucci, nu ajuta! :)

    Pina la urma va trebui sa emigrezi. In Canada/America sunt site la orice geam, iar la usi avem si o usa de sita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajutooor ! Chiar suc de usturoi Odille ??? O sa zica cei din preajma mea ca au langa ei o friptura umblatoare :)))) Cine-o sa mai doarma cu mine ???
    Sigur nu ajuta Chanel ? Nici daca dau peste usturoi :))) ?
    Daca o sa emigrez , o sa fie din cauza tantzarilor care sug sangele poporului !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oachi, mai rezista un pic. Sper sa gasesc acel articol.
    Eu am scapat de ei cu Gucci-Rush. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Oachi, citeva solutii:

    Vanilla Extract cu un pic de apa, tamponezi pielea.
    ----------------

    Mosquito Bite Prevention Home Remedies & Tips
    Vanilla Extract: A few different recommendations for this one, each contradicting the other. Some say to dab Vanilla Extract on your pulse points, others say to rub it all over your skin & dab your clothes. Some say the cheap stuff is what you have to use, others say the real, pure Vanilla is the only thing that will work. Some say to apply it full strength, others say you can dilute it with water and spray it on. Play around with Vanilla to see what gives you best results–there are plenty of believers for this one as a mosquito deterrent so I think there’s something to it.
    Garlic: This isn’t a favorite thing to do day-to-day, but if you’re going camping or hiking through heavily mosquito infested areas, try a garlic powder and water paste. Apply to pulse points, behind knees, on shoes and ankles and a dab or two on your cheeks or somewhere on your face and neck. Remember–keep out of eyes. And maybe stay out of public places too .
    Essential Oils: Mix choice of essential oils with rubbing alcohol, or witch hazel, or distilled water and spritz on body or directly on cloth to rub on body (shake before each use). Or add a few drops in baby oil or olive oil then rub on skin. You can also apply drops along a strip of fabric (cotton) and tie around wrist. *Make sure to avoid mouth and eye areas when using essential oils.
    Citronella oil
    Lavender oil
    Catnip oil
    Eucalyptus oil
    Pennyroyal oil *Seems to be strongly recommended
    Tansy oil *Seems to be strongly recommended
    Basil oil
    Thyme oil

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant articolul, multumesc frumos. Ei, cu miros de vanilie mai vin de-acasa, ca asta imi place si mie :) ... Stiam de uleiul de eucalipt, dar ...problema mea e ca mi se zburleste parul numai cand le aud bazaitul inconfundabil !
    Pana la urma i-am decimat cu o revista :)
    N-am ajuns inca la acel nivel de spiritualitate care ne indeamna sa iubim orice vietuitoare. Asa cum ne indeamna Dalai Lama :) http://www.youtube.com/watch?v=JuFZ-DUx71w
    Dar daca ei m-ar ignora, n-as avea nici o problema sa-i ignor si eu :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Oachi, am mai cercetat si am gasit doua remedii:
    - Vitamine B (dar nu spun ce B-uri)

    - Trebuie plantat un bananier in curte si garantat 100%, nu mai vine nici un tintar. A doua solutie cred ca va ajuta. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Odille- Vitamina B vine de la bananierul din curte?
    Oachi-Contra sforăitului ţânţarilor poţi să-ţi adaugi nişte dopuri în urechi. Eu le am de pe avion. M-am uitat cu îndurare în ochii stewardess-ei şi i s-a făcut milă de cum sforăia Donald Trump lângă mine. Era avionul lui...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ma descurc bine, dorm profund, nu aud nimic prin somn. Sac! Stiu ca au fost tantari prin zona, abia dimineata, daca am in inventar 1-2 piscaturi. Cred ca mi-am dat tributul in copilarie, cand umblam plina de blande, tamponate, spre vindecare si atenuare mancarime, cu otet. Se pare ca eu umblam ca o salatica ambulanta. Dar, la acea vreme, nu aflasem că chanelul e mai atractiv decat otetul.

    In orice caz, articolul tău m-a amuzat terrrrrrrrribil, Oachi dragă!

    RăspundețiȘtergere
  9. ODLM, dupa ce am citit mesajul tau, constiincioasa cum sunt, am facut un search. Rezultatul m-a surprins. Bananele sunt pline cu Vitamine B si ca un bonus, vindeca si depresia. :)

    http://www.ayushveda.com/dietfitness/benefits-of-banana/

    RăspundețiȘtergere
  10. Odille, meticuloasa cum esti, vezi daca gasesti vreun soi de bananier mobil, ca sa pot sa-l car cu mine peste tot unde merg :) !

    Semndefoc : eu friptura cu usturoi, tu salata cu otet, ne asortam, ce mai tura-vura:) !

    Omule, sa nu-mi spui ca tocmai ce va intorceati de la filmarile la "The Apprentice" , la care ai iesit, cum altfel, castigator...

    RăspundețiȘtergere
  11. Odille, reiau eu un comment al tau care nu stiu de ce a disparut ! N-am mai pus totusi si link-ul dat de tine, ca poate din cauza lui s-a intamplat...

    "ODLM, dupa ce am citit mesajul tau, constiincioasa cum sunt, am facut un search. Rezultatul m-a surprins. Bananele sunt pline cu Vitamine B si ca un bonus, vindeca si depresia. :) "

    RăspundețiȘtergere
  12. Oachi, multumesc. Link-ul trebuia sa fie bun pt ca m-am uitat la el de citeva ori. Poate un spiridus poznas a fost pus pe joaca. :)

    Vacanta frumoasa in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Odille, I'm not anymore .... So, back to work ! Dar o sa incerc sa ma simt ca in vacanta in continuare :), poate or sa mearga toate mai usor, asa ca iti multumesc ... Zile frumoase de vara si tie !

    RăspundețiȘtergere
  14. Oachi, multumesc mult.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bananele au mult potasiu. In exces, favorizeaza stopul cardiac. Acuma nu stiu cate banane sunt prea multe ca sa mai vindece depresia. Eu cu matematica si echilibrul ma descurc mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Semndefoc, cred ca daca mananci un bananier o data, sigur faci infarct ! Daca nu, iti crapa stomacul oricum. Anyway, sigur scapi de tantzari ... Definitiv.

    RăspundețiȘtergere