11 august 2010

DESPRE HONEY, PUI SI IUBY

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand sunt in societe si cand mi-e lumea mai draga si-aud un "hanii" lipicios si viscos ca melasa, deodata incep sa-mi arda urechile ! Recunosc, nu sunt amatoare de gen "pui, puiut, honey si iuby". Dintotdeauna mi s-a parut ca apelativele astea au fost inventate de cei care se tem sa nu incurce numele partenerelor/partenerilor si atunci toti/toate vin c-un singur nume de alint.

Prima data in viata mea sociala de adult proaspat iesit in gasca am auzit "pui". In care pui erau atat ea, cat si el. "Pui, adu-mi si mie o sticla de bere! Pui, nu-mi pui si mie o ciorba? Hai mai puuii, ce faacii ....." In care domnul Pui nu se sfia sa se dea la toate damele din jur predispuse sa il admire la cat e de .....(evident, cine "punea botu' "- alta expresie care mi-e draga ...) . Si in care doamna Pui radea cu gura pana la urechi orice s-ar fi intamplat ! Rade si-acum, de altfel tot asa, fie ca Pui ii spune ca rade ca o taranca , fie ca o pipaie de fata cu toata lumea si-apoi aplica un pupat ca o ventuza ...

Apoi i-am cunoscut pe "iuby"... In care el nu era iuby, dar ele da ... pe rand, la o cadenta de 2-3 pe an ... Trendy, whisky, cluburi, fumuri ( de tigara, sper ...), noi suntem ne-ntelesi si atat de ...cool si destepti, of course.

Si finally ...honey. Dar nu honey, ci "hannniiiii", daca va puteti imagina. Prima data cand am auzit am pufnit fara sa vreau in ras si am zis "hannii bannniii", dar ei nu s-au prins, chiar vorbeau serios :) ! Mi-au aruncat o privire pe deasupra mea undeva ( cred ca n-au inteles ce-am vrut sa zic ) , si-au mers mai departe, strigandu-se unul pe altul, nazal, duios si din cand in cand , cu un dragastos hanniiii .... Ca sa intelegeti, era noaptea tarziu, el avea vreo jumate de whisky la bord si o gladiola tinuta ca un par in mana dreapta , ca sa o arunce in mare ! Ea il sprijinea din stanga sa nu se impiedice de nisip.... Cum naiba sa-i iei in serios ??? Si stiu sigur ca acest "honey" travestit a aparut mai tarziu in relatia lor, o data ce au urcat pe scara sociala si au intrat in high-life-ul urbei lor....Dar raman la parerea mea, ca el ar putea zice "hanniii" si ea sa-i raspunda cu "banniii", prietenii stiu de ce :) !

Cred astfel doar in strigarile dragostei care le aud numai eu, care stiu ca sunt numai ale mele si nu pentru alte 100 care s-ar potrivi.
Nu cred in dovezi afisate in public , iar in intimitate e frig....




10 comentarii:

  1. Oachi, interesant subiect si frumoasa concluzie. Numai ca eu as dori sa aud pe strazile Bucurestiului si ale Romaniei numai "Honey" si "Darling" daca s-ar putea, in loc de certuri dure intre soti/iubiti. Te rog sa ma crezi ca nu exagerez niciun pic daca spun ca singurele cupluri pe care le-am auzit certindu-se intr-un spatiu public, in Toronto, au fost de romini. Femeile, in mod special, isi boscorodesc sotii, si-i umilesc, cu un ton imposibil de iritant. Odata le-am spus, ei nestiind ca inteleg romaneste:
    Doamna, iertati-l, nu a gresit asa de rau!
    (El vroia alt mezel decit ea. :) )
    Sunt convinsa ca au conflicte si canadienii, numai ca probabil ca o fac in casele lor.
    Parerea mea este ca ei au metode tacute si crude, pe care noi nu vrem sa le stim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oachi, in privita numelor cu care se alinta cei indragostiti, casatoriti, sau nu, asta ar fi un motiv pt care nu m-as si putut casatori niciodata cu un vorbitor de alta limba, decit romina.
    Daca mi s-ar spune "Pumpikin", sau "dragonfly", as face ochii mari, mi s-ar increti nasucul si m-as trezi din starea de dragoste destul de repede. :)

    Aici, "pumpkin" este folosit foarte mult, mai ales pt copii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oachi, sorry for taking so much space today!
    O completare. Adevarat ca pe anglo-saxoni nu-i auzi facind declaratii publice de dragoste si alintaturi, doar din carti aflam ca atunci cind gasesc in sfirsit femeia ideala pe care o adora, ii spun "My Goose"!
    :) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Odille, ocupa cat loc vrei ... Avem destul...si ma bucur !
    Acum , in privinta certurilor la romani, ceea ce am observat eu e ca in afara boscorodesc femeile, in tara barbatii ...
    Cu toate astea, nu cred ca-i depasim pe italieni la exteriorizare si volum. Eu cand i-am auzit vorbind prima data la ei acasa, adica in Italia, am crezut ca mereu se cearta ... si cand colo ...ei asa vorbesc :)!

    Cat priveste "my goose" ......acum imi explic cum de poporul nostru e atat de rafinat in apelative :) ! Ce daci ?!? Ce romani ?!? De la fratii englezi ni se trage cand spunem duios " esti o gasca !" , cu mult indulcitul " e o gasculita proasta ", sau cu surata " esti chioara ca o gaina" si verisoara " mergi ca o rata"...
    Din dragoste ni se trage...(bre!).

    RăspundețiȘtergere
  5. Oachi, o fi de la celtzi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragut acest ”my goose”, ca, și daca e, și daca nu e cu baniiiii, atunci poate fi suspectata cel mult ca e o gasculita alintata in mers si pufoasa in vorbe.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Dimineata tuturor.

    Oachi, te-am vizitat astazi din nou si m-am uitat la postarea "La Cumparaturi cu Opera".
    Mi-a facut mare placere.

    Weekend bun la toti. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello, Odille ! Merci de vizita . Iti ofer un fresh din ce vrei tu cu gheata :).
    Sper sa avem toti un week-end racoros de frumos, ca acum ... ne topim pic cu pic :) !
    Cum e la voi ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Oachi, parca mi-as dori fraguzte cu caimac. :) Multumesc frumos.

    La noi este foarte cald, in fiecare zi peste 30 de grade si o umezeala ca intr-o sauna.
    Asa o vara nu cred ca a mai fost vreodata.
    Numai ca aici avem aer conditionat peste tot. In magazinele alimentare incerc sa stau pe linga incalzitoarele pe care stau puii gata gatiti, pt a ma mai incalzi.
    Dar nu indraznim sa ne plingem ca sa nu suparam pe Dna Vreme. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca se supara si ploua?:)

    Poate fi mai suparata de atat? Ne-a inundat, ne parjoleste, ce mai poate face? Offff, vreau o adiere de vantisor jucaus.

    RăspundețiȘtergere