27 august 2010

INTRE DOUA LUMI

Ma simt zilele astea parca as fi suspendata intre 2 lumi. Parca sunt intr-o bula transparenta si atemporala si ma vad pe mine cea de toate zilele, dand cu capul cand de una, cand de alta. Parca n-as fi eu. Si uitandu-ma eu asaaa ... la mine, stau si ma intreb ca multi altii de-a lungul timpului : cat poate sa suporte un om ? Ei, uite ca eu pot . Sunt intre trecut si viitor. Inca stau in trecut, intr-o aparenta de normalitate (?), dar mi-e ca deja viitorul a venit. Nu exista prezent. "Acum" e deja trecut.
Astept . Ma astept.Nu te astept.

3 comentarii:

  1. ”mi-e deja” mă duce cu gandul la acele emoții, de diferite nuanțe, din categoria ”frică”. Poate fi îngrijorare, poate fi neliniste, poate fi teamă, groază. Să stai între doua lumi nu e prea plăcut. Astept si mă astept, fie si nu te astept sunt pasive. Iar aceasta analiza pe text a mea poate părea puțin didactica si rece.
    Nu e intentia mea. Doar că, felul în care ne raportam la realitate și în care ne exprimam gandurile ne ofera uneori ”chei” spre intelegerea adevăratelor noastre sentimente si intentii. Daca le acordăm putina atentie, poate câștigăm timp. Ori încredere. Ori energie pentru acțiune.
    Dacă nu, riscăm să rămânem între două lumi, pănă se va întâmpla ceva. Până ce altceva sau altcineva.... Stiu cum e.

    RăspundețiȘtergere
  2. Semndefoc, I'm fearless :), sa stii !
    Mai mult decat toti cei care-i cunosc eu, stiu sa astept. Si sa ma ascult. Nu actionez decat dupa ce am gandit cel putin 2-3 situatii, spre deosebire de altii care vor actiune cu orice pret :). Iar daca uneori las pe altii sa aleaga, de unde stii ca nu imi convine ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,dar asteptarea înseamna trecere... Uneori inseamna si a lasa sa se rezolve de la sine. Asteptarea rabdatoare pare o solutie doar daca stai la rand la medic, ori la platit o factura in ultima zi înainte de a-ti taia curentul.

    E firesc si frumos sa fim diferiti.

    RăspundețiȘtergere