9 februarie 2010

BARBATI.SI MASINILE LOR...

Am avut ocazia deunazi sa dau peste un specimen cu totul iesit din comun. Cel putin pentru mine... Fara a fi parte direct implicata, dar pentru ca asa sunt eu si ma bag ca "bunu' samaritean", am dat peste un personagiu caragialesc aproape si care m-a facut sa ma scutur ca de purici dupa ce am terminat de vorbit cu el...
Pe scurt, omului i se intamplase un mic accident, in sensul ca o doamna, nevinovata, dar nu blonda, si nici suava, dar orbita de lumina soarelui pe zapada, i-a agatat oglinda stanga de la masina in timp ce dumnealui cumpara ziare de la chioscul de langa masina ... Aoleu, frate , sa te tii ! Biata femeie a crezut ca a dat de dracu' o data ce acesta si-a inceput tirada... M-a sunat saraca, abia putea vorbi si m-a intrebat daca o pot ajuta ,neuitand sa precizeze "am aici un domn, care cred ca are si ceva probleme..." Eu am crezut ca are probleme de sanatate...nu mi-am dat seama ce probleme are pana n-am discutat la telefon . Citez printre multe, multe altele " eu in viata mea n-am facut un accident ... a avut noroc ca nu i-am pus pistolul la tampla...la mine, numai de masina sa nu se ia ... adica ... de masina si de copil sa nu se ia nimeni .... " Asta mi-a pus capac in sinea mea ! Mi-a stat pe limba sa-l intreb :" da' nevasta ? de ea nu-ti pasa?" In fine, restul aberatiilor viitorului "domn director atat de ocupat " ( de fapt, un sef de parc auto masini de inchiriat, deci "fonctie" tata, nu gluma ....)nu mai au importanta.
Dar asta m-a facut sa extrapolez mai tarziu : ce relatie se creeaza intre barbati si masinile lor ? Putem sa facem o paralela intre aceasta si relatiile pe care si le creeaza cu femeile lor ? Sau n-are nici o legatura ? Sau doar la unii are ?
Adica n-as zice ca in mintea barbatilor masina= femeia ; poate la unii nu e semnul egal, indiferent in ce sens... exista si barbati normali, sa recunoastem :)...Dar ... daca un barbat are grija de masina lui, are grija la fel si de femeia lui ? Sau, daca e prea dezordonat si nu-l intereseaza, asa trateaza si relatia lui ? Sau, daca e prea obsesiv si o perie si o matura si o spala si mosmondeste mereu la ea, are aceleasi pretentii si de la jumatatea lui ?
Cred ca niste barbati ne-ar putea lamuri ... daca stiu sa se vada cu-adevarat:)...
Cu dedicatie pentru domnul cu capul ...

Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. Mai este masina semn de realizare şi afisare potenţei....mai ales financiare? Aş fi crezut că, în vremurile noastre e doar un mijloc de asigurare a comoditatii, confortului şi vitezei de deplasare. Se pare că nu....Că mai există unii care investesc afectiv în maşina lor, o botează, o personalizează, o idolatrizează, construiesc o relaţie bazată pe comunicare şi respect (ha! ca o casnicie care a apucat să ajungă la 50 de ani de existenţă). Acum, cand achizitionarea unei masini e accesbilă unui număr mare de oameni, nu as fi crezut ca vreun barbat işi mai gaseste exprimarea potentei şi... vitalităţii prin posesia unei masini. E o investire de energie demne de o cauză mai bună.
    Cat despre paralela masina nevasta....asta e alta poveste. Masina tu ti-ai ales-o şi poti sa te mandresti cu alegerea ta. La nevasta te mai pacalesti. Nu te poti duce sa reclami ca peste noapte caracteristicile din fisa tehnica s-au schimbat. Masina ta arata bine şi merge perfect pentru ca tu esti destept si ai facut o alegere buna. Căsnicia ta nu merge pentru ca EA şi numai EA are relatii distrugatoare cu sarpele edenic.

    Eu stiu unu si mai nebun....total convins ca fiecare locuitor al planetei trebuie sa cunoasca suprafata de carosabil/jumate trotuar pe care EL şi doar EL işi parcheaza masina lui...si nimenialtcinevanupoateindrazni sa pasească pe suprafata (con)sfintită timp de 25 de ani de ...EL ŞI MAŞINA LUI.
    PS. Nu vorbim despre pustii aflati la inceput de drum care capata cadou de la parintii lor, satui ori depasitit de responsabilitatea educatiei, cate o masina bengoasa cu care isi consuma visele de erotism si putere.
    Ei...dar asta e alta poveste.

    RăspundețiȘtergere