3 februarie 2010

INGROPATELE-AMINTIRI

Am un subiect pe care ma stradui de mult sa-l pun pe hartie, dar ... nu mi-a iesit pana acum, cred ca are legatura cu ...obiectul subiectului (ha!).
Deci : eu una mi-am dat seama ca posed, teoretic, unele amintiri sa zicem "mai putin placute", daca nu de-a dreptul penibile daca e sa fiu sincera cu mine ( "si daca nu eu, atunci cine... si daca nu acu, atunci cand") , pe care tocmai din acest motiv le-am gonit cu-atata inversunare din mintea mea, incat abia, abia mai stiu despre ce e vorba ! Nu sunt multe, cred ca vreo 2-3, hai maxim 4, dar zau daca mai stiu detaliile ! Oare au si altii asemenea ...amintiri care nu vor sa se aminteasca ???
De exemplu, cea pe care mi-o amintesc cat de cat complet daca ma chinui ( este si cea care se poate povesti, de fapt :) este asa : se facea ca eram prin clasa a 3-a sau a 4-a si nu invatasem la ... naiba stie, cred ca istorie ...sau geografie , preferatele mele ... si evident atunci m-a ridicat invatatoarea in banca sa dau raspunsul la intrebare... iar eu, care nu eram neaparat ambitioasa, ca daca eram atunci invatam, dar cred ca eram mai mult orgolioasa, ca ma vedea lumea proasta si invatatoarea lenesa, ce-am facut ? Intai m-am inrosit, apoi m-am albit si daca tot am trecut prin culorile astea, am zis ca de ce sa nu mi se faca putin rau ??? Adica m-am facut ca lesin putin, tam-nisam. Ce a urmat, a fost putin circ, cu iesit pe holul scolii, la geam, ca n-are fata aer, respiratii gura-la gura... chemat mama si "vedeti ce se intampla cu fata, cred ca nu mananca" ... normal, generatii crescute cu cheia de gat ... saraca invatatoare.... foarte sufletista de felul ei si o persoana deosebita, dar putin nevricoasa si cred ca am exploatat putin asta . Totul a trecut, dar rusinea atunci mi-a ramas...
Si am hotarat , nu stiu daca de-atunci, dar sa zicem ca din perioada aia, ca tot ce imi atinge esential imaginea de sine sa ingrop adanc, adanc.... Astfel ca acum unul din aceste episoade chiar ma mai intreb daca s-a intamplat, sau am visat ! Dar asta chiar nu se poate povesti: e episod de psihanalist !
Cine se mai "lauda" ?

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu