31 ianuarie 2010

GOD'S SOUL

Cred cu tarie ca sunt unii oameni atat de talentati in ceea ce fac, incat Dumnezeu ne dezvaluie prin ei o parte din sufletul Lui. Si poate talentul lor este manifesterea iubirii Lui pentru ei. Si pentru noi ….Ma refer aici nu la cei care au ales calea misticismului, ci la artisti. La unii din cei pe care i-am vazut eu manifestandu-se , dar bineinteles ca sunt mult mai multi de care nici n-am auzit, mai mult ca sigur. Iar cand spun Dumnezeu , ma refer la cel universal, indiferent de religie sau limba.
Mi-a venit acest gand vazand azi pe net o secventa cu Dan Puric. Exceptional ! In ceea ce face, in ceea ce gandeste si spune. Pacat ca nu e suficient de pretuit la noi:((....
Sau Enya. Muzica ei simt ca ma purifica si as asculta-o la nesfarsit.Oricat.
Evident ca asa, pe nepusa masa, nu-mi vin prea multi in minte sa- trec pe aceasta lista, dar : ce ziceti de Michelangelo, Da Vinci, Beethoven, Pavarotti, Brincusi, Meryl Streep, Freddie Mercury ( da, da, el…), Maia Morgenstern si multi, multi, multi altii …. Astept propuneri...
Sunt multi oameni geniali in domeniul lor, dar din acestia doar cativa sunt atinsi de scanteia divina . Nu-i asa ?
Remember Freddie ….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu