28 ianuarie 2010

NU SUNT PERFECTA !

... "Nici nu vreau, nici nu pot "...Daca e sa o citez pe Elena Carstea.
Dar sunt pe-aproape :))... Aaah, modestia asta ! Noroc cu intamplarile "minunate" care m-aduc la realitate !
Deci, sa revenim : am uitat cat de multi/multe sunt in jurul meu care isi dau cu parerea si vorbesc si vorbesc si vorbesc ... Nu stiu altii cum sunt, dar spre rusinea mea, am deprins performanta de a imi pune dopuri si de a ma gandi la cu totul altceva, cand dau de un astfel de specimen.Si nici nu trebuie sa iti faci griji ca te va prinde! E suficient sa dai din cand in cand din cap si sa spui , tot din cand in cand hm ...ihm ... Incercati!
E mare arta sa stii ce sa spui, cand sa spui si mai ales, cand sa te opresti !
E o mare arta sa le daruiesti celorlalti clipe pline de sens... sau daca nu, macar de sentiment ...

dalida - parole parole
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu