22 ianuarie 2010

BUN GASIT !

Suntem niste "copiatori" in tot ceea ce facem ?
Nu m-am gandit niciodata pana acum sa activez ca blogger , adica timpul meu e si-asa destul de limitat , dar ... iata-ma ! Here I am ! Mai era nevoie de un nou blog ? Pot sa aduc eu ceva nou in universul asta incat sa le trezesc si altora curiozitatea ? Voi vedea ...
Pana una-alta, m-am lasat dusa de acest impuls si ...blogu ' ii gata ! Mai sa fie !
M-am enervat, cica. Adica sunt atatia care abia au ce pot spune si eu sa nu am ?!?
Daca tot se poarta jurnalele astea on-line ( ca acelea din liceu, in care pe langa ce spuneai tu, mai isi dadeau si altii cu parerea... ) , ca pana la urma asta mi se pare ca sunt aceste bloguri, eu de ce sa nu ma-nscriu ?
Deci ... suntem niste "copiatori"... Dar pana la urma ce mai ramane original sa facem pe lumea asta, cand nici macar de spus ceva original nu a mai ramas ?
Hai sa ne facem atunci macar simpatici si sa starnim curiozitati ! Daca putem !
By, by !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu