23 ianuarie 2010

WHO ARE YOU, MISTER ....?

Observ un nou "sport" in lumea buna a blogurilor : hai sa vedem cine ghiceste misterioasa identitate a domnului P.R.M. Adica Paul Radu Mircescu.
Si ma amuz sa vad presupunerile :
1.Cristian Tudor Popescu- no way ... nu-i intrevad taisul limbii, chiar daca stiu ca poate fi sensibil ...
2. Mircea Badea - plauzibil, mult mai probabil decat CTP, dar totusi mi-e greu sa cred ca ar avea timp si pentru aceste postari ... Daca e totusi el, n-ar face-o decat ca un pariu... despre manipularea celor de langa tine, despre falsa impresie ca stii totul despre cineva, dar de fapt ... si putem dezvolta pe tema asta destul! Si ar fi o palma pentru multi care il dispretuiesc. Dar nu cred: pentru ca aceste postari ascund o rabdare ... a sensurilor din imagini, o "asezare " a vorbelor ... toate gandite , dar totusi venite lejer in exprimare, dar care pe timp lung l-ar depasi pe Mircea - no ofense, chief ....asa simt eu, dpdv al rabdarii, evident, nu al artisticului ...
3. o femeie, un barbat ... stiu eu, stiu eu ...te stiu, te stiu ... atat de multi ?
Chiar ? Asa se intretine un mister.
Acum parerea mea : un tip sensibil, fara indoiala, cca 40 , 40 si ... de ani, ochi format pe imagine, imagini, romantic, un connaisseur ....ii place jocul si misterul... am sa spun, sau poate nu... " Voi spune eu. Dar nu e momentul acum ( tot atat de bine, ar putea fi maine sau niciodata).
Deci, ramane cum am stabilit: Paul Radu Mircescu poate fi oricine."
Primul meu gand este : DAN CHISU ...Oare de ce ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu