24 ianuarie 2010

NERABDAREA CARE ENERVEAZA

As fi vrut sa am o seara linistita, meditativa ...Sa "rumeg" emotiile de dupa "The Wrestler"...care by the way, la inceput am crezut ca nu o sa rezist sa vad tot filmul cu imaginile alea dure, dar care apoi m-a captivat! Dar nu despre film am sa vorbesc. Pentru ca .... pentru ca se duce naibii telecomanda pe ant.3.... Si-n timp ce mai vad ce posteaza unii-altii ( poze... foarte frumoase toate ... ideii... muzici.... ), ii vad/aud subliminal pe mr.Elan si pe mr.Ciutacu, cu subiectul "impozitarea bogatilor" ...subiectul trece pe langa mine, desi tot in trecere nu pot sa nu ma gandesc , desi nu am nici o tangenta cu bogatii, ca totusi veniturile in tarisoara noastra sunt impozitate, indiferent pe ce filiera : afaceri, dividente, salarii, pana mea, orice ! Si-atunci ? Mai impozitam o data ? Sau se gandesc "mai-marii" nostri ca daca ai asa averi, mai si furi ? N-as prea crede sa aiba ei intuitii de-astea...
Dar sa revenim la enervare: CE CAUTA DL.BECALI AICI, ACUM , PE SUBIECTELE ASTEA ? Doamne, omul asta n-are rabdare sa asculte pe nimeni, stie orice, dezbate orice, nu lasa pe nimeni sa duca o idee pana la capat ! Mi s-a ridicat pulsul subit. Eu cred ca daca eram in locul lui mr. Elan as fi plecat- sa nu ma lase sa vorbesc ....si cine ? Iaca de asta am sa mut ! Revin cand apare M.B.
Suntem o tara de atot-stiutori. Pacat ca stim sa vorbim mai mult decat stim sa si facem ceva!

gigi becali in parlamentul european
Asculta mai multe audio Haioase

2 comentarii:

  1. Foarte tare!
    Bogatii beau coca cola si mie imi spun sa ma uit la bec pana beau ei coca cola!
    Interesant.........foarte interesant!
    Pe el l-a educat un afacerist cu educatie platita si privata, care s-au asigurat sa nu cumva sa planga, sa aiba tot ce are nevoie......si pe mine?
    Pe mine m-a educat tata cu ce stia el de la inaintasii lui(bata, curea,pumn, ocara) cat timp avea si el dupa ce scapa de 16 ore de lucru, apoi m-a dat la scoala de stat unde iara educatie fina (teme multe, 7 ore pe zi scoala plus teme, mai o batuta de la profesor, mai o trasa de perciun sau de urechi) apoi am mers la lucru unde un nenorocit in prima faza m-a muncit pana la spetire pe doi lei castigand pe munca mea triplu, apoi zicand ca am experienta mi-a mai dat ceva astfel devenind liber sa mananc si sa locuiesc pe banii mei,si daca eram econom ramanea de doua beri, apoi familie , copii ca asa e normal la nivelul la care soarta mi l-a oferit.
    Ma da ce puiu de bogat are doua capete, trei perechi de (stim noi ce)?
    Ce dracu are ala mai mult ca mine?
    Tot din o gaura am iesit( poate ca era mai fina, si intretinuta cu creme).
    Tot aceeasi constructie de la dumnezeu..maini, picioare etc.
    Tot un creier cu cam acelasi numar de neuroni.
    Si bani, fara bataie, fara efortul de a munci, fara 7 ore de scoala sub presiune ci in sisteme mai "Waldorf".
    Ce stie asta ce e viata?
    Habar n-are! Daca intra doua ore in cartier la mine moare cu zile ca e nepregatit pentru jungla in care traiesc.

    Ala are bani si traieste in palat!
    Eu ma lupt pentru bani si traiesc inghesuit, cu tevi ruginite ,cu igrasie, si necazuri garla!
    Deci in afara de bani si educatie n-are nimic in plus....ba e si mai slab pregatit pentru viata asa cum o stiu eu.
    Pai daca e mai slab pregatit inseamna ca acolo la el e usor si la mine e greu!
    Parca am asa in minte o imagine cu stapan de sclav in palat si sclavii in cocioabe mizere.
    La ei s-a schimbat numarul de bani si mijloacele de transport de sute de mii de euro, cate una pentru fiecare moment al zilei.
    La noi la cocioabe s-a pus beton, canalizare si curent.Si nu mai mergem cu caruta...biciclete si masini second de doi bani!
    Deci tot palat si tot cocioabe!
    Deci tot stapani de sclavi si tot sclavi!
    Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te consoleaza cu ceva, impartirea asta a claselor a fost si va mai fi foaaarte mult timp de-acum incolo, oriunde pe planeta asta !
    Solutia ? Gandeste si fii Gladiator si nu avea mentalitate de sclav !
    Parerea mea ....

    RăspundețiȘtergere