22 martie 2010

A bedtime story ...

E clar, tuturor ne plac povestile . Dar cui ii plac povestile in care este personaj principal ? Cred ca le preferam totusi pe cele care ii privesc pe altii: sunt savuroase, sunt amuzante, sunt interesante , sunt captivante ...etc. Exceptie cele in care povestea e cu final fericit -in cazul nostru ma refeream :) ........
Citim mai usor pe cineva care ne expune povesti: de viata, de vedete, ale vedetelor, sau pur si simplu haioase ...Dar daca ar fi sa ne intrebam, acum, ce poveste de spus la culcare ne-ar mai place ? Si ne-ar mai place ? Sau ce mai fac oamenii inainte de culcare( adorm cu televizorul, citesc, se urca pur si simplu in pat si adorm, amor si-apoi adorm, asculta muzica, fumeaza o tigara, samd care nu-mi mai vin in minte ...) ?
Ooo, am o gramada de intrebari pe subiectul asta :
Daca ar fi sa spunem o poveste pe de rost, am sti ? Stim sa inventam, sau ne-am scranti memoria sa spunem din povestile clasice ale copilariei noastre ?
Daca ar fi sa transformam o luna din viata noastra intr-o poveste, am sti ?
Stim sa facem din viata noastra doar o poveste, sau ne iese totusi un roman in 2,3,4 ,5 volume....
Mie mi-e clar : ador povestile de dragoste ... precum "Dragoste in vremea holerei" .........
O ultima intrebare pe azi : How long would you wait for love?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu