30 aprilie 2010

Puterea sperantei ?

Te urmaresc cum mergi agitata prin casa, cautand fereastra si privind furis prin perdea...n-a venit. Inca.Dar oare vine in seara asta ? Si eu stiu ca nu, dar mi-e greu sa iti retez elanul....Speranta ta e-atat de mare .......pacat ca e degeaba. Insa cine stie ? Poate ca e suficient de puternica sa iti preschimbe dorinta in realitate.
Sa-ti spun ceva : nu e .
Speranta are putere, dar intr-un singur sens : al nostru. Doar pe noi ne putem schimba, ne putem aduce unde vrem , ne putem insanatosi sau ne putem depasi visele. Doar atat.
Altii au caile lor, iar firele sperantelor noastre sunt nevazute pentru ei. Le pot citi in ochii nostri, dar cand au timp s-o faca ? 
Stiu ca vei fi dezamagita si vei suferi in seara asta. Dar te-astept maine in parcul cu sperante nou-noute si lucioase, cu termen de valabilitate de-o zi !Grabeste-te, se trec !

Un comentariu:

  1. E putin ciudat că, în timp ce aici se invoca puterea speranţei, în altă parte, la marginea lumii, eu invocam puterea obişnuinţei.

    Dar poate nu de tot întâmplător.
    Asta mă face să mă gândesc cum, uneori ne simţim de parcă întreaga lumea se mulează în forma stărilor noastre. Şi uite aşa, universurile paralele sunt generate prin noi. Prin faptul că în acelasi timp fiecare din noi crează o lume unică, diferită, chiar polarizată. Universul meu de fericire e total paralel de universul de nefericire a altuia, care îmi poate fi vecin de scară, prieten de departe, sau victimă a unui proaspăt cutremur.

    RăspundețiȘtergere