18 octombrie 2011

LA TIMPURI NOI, TOT NOI ...

De ce nu am mai scris - in afara de banalul si ultrafolositul nuam ... nuam timpchefinspiratieumor ? Adevarul e ca in afara de asta nu prea mai exista alte motive, deci sa zicem doesn`t matter si sa trecem mai departe.

Totusi, ca sa spun asa, pe ultrascurte, ce am mai facut in ultimul timp, tre` sa mentionez : 

Mi-am mai dat ceva in plus de facut la serviciu ( adica daca tot a plecat cineva, de ce sa mai angajam ? fac io ! bine ca nu e varianta in engleza, desi s-ar potrivi cumva ! ), deci sunt 3 in 1 . De unde acum catva timp nu stiam cum sa fug literalmente de munca mea, iata-ma afundata si mai tare in ea ! Deh, schimbarile nu vin numai in sensul in care te astepti tu sa vina, adica sa evadezi intr-o tara calda, cu plaja si palmieri, jumatatea ta sa prinda peste si tu sa il gatesti, sa inotati toata ziua, iar noaptea ... cumva ca in Laguna Albastra :D ! Nu ! Vrei sa muncesti ?!? Atunci ia de aici, inca si inca !

Mi-am facut cont pe FB . Si stau mai mult decat mi-am propus. Au observati si altii :) . Spre exemplu : "Postezi pe facebook in mod constant si spui ca ai o gramada de treaba! Eu cunosc real mai multe din persoanele pe care le cunosti tu virtual ! Dar eu nu am timp sa stau pe facebook...............desi se spune ca daca nu esti pe facebook nu existi ! Oare ?"  Cine mi-a trimis mesajul ?!? My dad !!!  Observatie partial intemeiata, pentru ca n-a vazut si ca scriu seara... Evident ca pasul urmator a fost sa-l scot din lista, e suficient ca e in lista zilnica de vorbit la telefon, sau chiar vazut ... Sa ma mai urmareasca si pe facebook :) ?!?
Acum recunosc ca imi si place ... mai ales pentru toate lucrurile noi pe care le afli cu o viteza aproape inspaimantatoare !

Legat de asta, pot sa zic fara nici o retinere ca facebookul a luat locul ferparelor de altadata. Vrei sa afle toata lumea ca nu mai esti maritata ? Schimba-ti statusul in single ... Vrei sa stie lumea ca esti intr-o relatie, dar mai e loc de schimbari ? Scrie " it's complicated" ... Casatoria, nasterea, logodna, decesul sunt deja banale ... Va spun cu toata sinceritatea ca am aflat de 4 prieteni ai mei ca : 2 s-au despartit, apoi erau in cautare de noi relatii cu men and women ( asa mi-am dat seama ca s-au despartit :) ), apoi s-au recasatorit. tot ei 2... pe facebook. Alti 2 s-au casatorit intre ei ... si n-au spus la nimeni, eu facand greseala de a trimbita in familia doamnei felicitarile de care n-avea nimeni habar !!! Recunosc, m-am simtit cam prost, dar daca vroiau sa fie secret presupun ca nu scriau despre asta, nu ? :D 
Mi se par totusi de-un comic absurd toate acestea, dar ... presupun ca trebuie sa fim progresisti si sa avem "open mind" ...

Ce nu imi place : dependenta si faptul ca (cel putin mie imi) distruge creativitatea ( cel putin pe moment :) ), daca `oi fi avut-o !

Cam atat deocamdata. Promit sa mai aduc vesti din tara celor care se imprietenesc in ritm ametitor, pacat ca doar virtual ...

A ! Am mai si racit ! Cobza ! De fapt, acum transmit din fular si paturi , cu ceaiuri si frectii ! 

Toate cele bune va doresc ;) !!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu