2 iunie 2010

LORD OF THE DANCE

Am fost la spectacol.Nici nu stiu cu ce sa incep. Voi fi totusi indulgenta si nu voi zice ca sunt dezamagita, pentru ca raman in continuare fan al muzicii irlandeze si al dansului lor, dar ...ceea ce am vazut este departe de ceea ce m-am asteptat ...
In primul rand, desi ordinea nu e asta, am vazut o trupa de copii aproape, parca erau de la scoala populara de arta!  Unde sunt dansatoarele alea care le vedeam eu la tv, toate cu picioare lungi, subtiri, toate parca trase cu rigla la inaltime, PERFECTE in tappingul lor ? Ori fetele nu mai cresc cum cresteau, ori ei nu mai gasesc dansatoare asa cum aveau ....Ca sa nu mai zic ca unele erau chiar cu forme generoase, nicidecum filiforme ...dar ma rog, picioarele conteaza si ele functionau :) .......
In al doilea rand, scena nepotrivita ! Cred ca au si venit in formatie restransa din cauza asta. Nici nu stiu daca am fi avut o scena potrivita pentru show-ul care ar fi trebuit sa fie....
In al 3-lea rand : interpretii masculini- niste baieti abia iesiti din adolescenta, carora gesturile de macho le placeau atat de mult ....sau ma rog , le foloseau ....
In al 4-lea rand, Michael Flatley, omul cu picioarele cele mai rapide din lume.... n-o sa mai fie vreunul prea curand, sau macar jumate ... Interpretul n-avea nici pe departe lejeritatea, eleganta, carisma lui Flatley ....
De ce nici un initiator de proiect nu isi gaseste urmasi pe masura talentului si realizarilor lui ? Si nu ma refer aici doar la Lord of the Dance ...
As fi vrut sa vad un spectacol impresionant. Dar n-am vazut nici macar un final spectaculos ca acesta :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu