5 martie 2012

O NOUĂ SĂPTĂMÂNĂ


”Lucrurile măreţe nu se fac din impuls, ci dintr-o serie de lucruri mărunte adunate laolaltă.”- Vincent Van Gogh

Deci, cum ne pregătim din timp pentru marile schimbări ? Schimbări care fie știm sigur ca vin, dorite sau nedorite, fie doar le așteptăm vag, într-un timp incert, nedefinit.
Eu recunosc, nu știu cum ar trebui să mă pregătesc corect. Mă las cumva la voia sorții, fără sa-mi pregătesc replicile, acțiunile, reacțiunile. Și totuși mi s-ar părea mai potrivită o anticipare, o strategie, un  fel de antrenament, ca la un joc de șah. Să mă țină în priză, să anticipez reacțiile celorlalti și astfel să iau cele mai bune decizii !
Aiurea ! În zilele premergătoare unor mari schimbări aș zice că mă comport mai degrabă ca un struț. Să vedem mai bine-un film ! Sau să citim o carte ! Sau să ieșim mai bine în oraș ! Nimic nu se va schimba, nimic nu se citește pe fața mea, sunt într-o bulă suspendată în spațiu și timp…Vom vedea atunci ce va fi necesar să fac.
Până când ori spațiul, ori timpul, se comprimă și mă lasă față în față cu realitatea.
Noroc că mă salvează spontaneitatea de cele mai multe ori ;).
Dar mă simt frustrată că nu mă pregătesc ( în 10 pași ,de exemplu ) să am succes. Mă simt frustrată pentru că nu îi cred pe cei care spun că dacă vrei să ai succes, e suficient sa îți dorești ! Oare ??? Dac-ar ști ei cât mi-am dorit uneori să conving pe cineva, ceva, dar …n-a fost suficientă numai dorința mea …. Motivaționalele sunt bune ele, dar până la un punct. În rest, că e ”universul care complotează” să-ți împlinească visul, sau logistica pe care ți-ai pregătit-o totuși singur (sau cu ajutorul celorlalți), norocul sau Forța Divină, sau toate astea la un loc, e greu de spus J !
Aș putea să zic că aceasta va fi o săptămână importantă. Dar cumva mă sperie această sintagmă. Așa că probabil organismul meu a hotărât să intre pe autoprotecție și să doarmă mai mult decât normal .Poate mă trezesc totuși înainte de a se termina săptămâna, să mai prind și eu ceva din ea  J !

O săptămână trează și luminoasă tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu